1019-00470-046b3.jpg 

劉芷盈 渴望預見 棒棒堂 謝東裕(牙膏)
在一次的訪問中劉芷盈透露了,很想來台灣拍戲渴望預見,正氣歌 謝東裕(牙膏)
Mizer打造Ella的索女Look,他說:「Ella係一個好甜美嘅女仔,加上佢喺外國長大
鍾意着小背心同短裙仔,所以我幫Mizer襯咗三個Look,都係比較青春同性感
最重要係加條Belt,因為我發現Ella呢期好鍾意襯Belt,加上呢期都好興Belt
令腰部更有線條美!」
Mizer穿上Ted Baker秋冬新裝,包括Ella曾穿過的黃色連身裙
當Mizer擺出同一個甫士果然酷似Ella。
她表示未入行前,已有朋友指她貌似Ella:「係朋友誇獎咗我,Ella好靚女
唱歌又好聽我都想向佢學習!(最似係邊度?)我覺得笑容有啲似
但最羨慕佢對迷人電眼!」


【本則新聞由《甩尾人》電影官方提供】

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    gmanshow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()